Kilka słów w temacie strony informacyjnej
Tworząc swoją własną firmową stronę informacyjną związaną z dość już znanym sklepem sportowym, intensywnie zastanawiałem się jaki styl mu nadać. Co też takiego wymieniona witryna musi mieć, aby wyróżniała się na tle innych stron i aby zaciekawić osoby ją odwiedzające. Marnych nic nie wnoszących artykułów o tematyce sportowej i suplementacyjnej jest sporo w internecie i to zarówno po polsku jak i angielsku, także wiele witryn je publikujących.Takie witryny niestety bardzo często bywają omijane z daleka poprzez internautów. W gąszczu sieci i coraz większej liczby internautów mogą przetrwać tylko te wyróżniające się czymś konkretnym. Strony które są w stanie stworzyć własną społeczność. Wpisy na temat suplementacji? TAK Wpisy na temat programów treningowych? Oczywiście! Artykuły na temat wydarzeń sportowych? Pewnie! jednak opisane przyjaznym językiem zrozumiałym dla przeciętnego człowieka, a nie stylem dziennikarskim pełnym gazecianego bełkotu. Takiego brukowego, czy medialnego języka coraz więcej internautów ma po prostu dość. To właśnie dlatego coraz większą popularność zdobywają tzw. blogi internetowe.
Dlaczego blog sportowy?
Z tego samego powodu właśnie doszedłem do wniosku, aby nadać informacyjnej witrynie sklepu formę bloga. Blog sportowy jaki powstał na bazie tego pomysłu ma luźną i przyjemną dla czytającego formę oraz jednocześnie wiele przydatnych informacji dla sportowców i osób aktywnych fizycznie. Taki blog sportowy jak zdaje sobie sprawę ma rację bytu o ile będzie trzymał jednocześnie wysoki poziom zamieszczanych w nim treści. Treści o tematyce takiej jak suplementacja kulturysty na pewno zawsze zainteresują internautę interesującego się suplementacja i wielu z nich pozostanie jako stała grupa czytelników bloga.